Bycie mamą wymaga dobrej organizacji czasu. Brzmi jak truizm, ale często przekonujemy się o tym dopiero po urodzeniu dziecka.
Oprócz dotychczasowych obowiązków, o których musimy pamiętać dochodzą jeszcze terminy szczepień, wizyt u lekarzy, bilansów i wiele, wiele innych...
Aby o niczym nie zapomnieć i nie zaprzątać sobie wszystkim głowy postanowiłam stworzyć narzędzie, które pomoże mi okiełznać ważne terminy i sprawy do załatwienia. Co miesiąc przygotowuję kartkę z kalendarza, na której zapisuję wszystkie sprawy, którymi muszę się zająć. Przypinam ją na lodówce i na bieżąco sprawdzam i uzupełniam. W moim przypadku idealnie się sprawdza. Mam nadzieję, że i Wam pomoże w organizacji codziennych spraw.
Kartkę na listopad 2015 możecie ściągnąć - tutaj :)
Pozdrawiam
Agnieszka
0 komentarze:
Prześlij komentarz